miercuri, 31 decembrie 2008

Ma fac sa rad


Da….cand ma stramb in oglinda….cand ma gadil pe talpa si-mi pup umarul…cand il imit pe tata – cap de lista pentru ca in realitate am atatea de la el ca ma inspaimanta….cand nu o fac pe proasta dar ceilalti asa cred….cand imi aduc aminte diverse…cand imi invelesc vacile si puii…cand ma impiedic si cad…cand ma uit la televizor si-mi dau seama ca am gura deschisa…cand fac efecte sonore cu perforatorul…cand fac playback pe Janis Joplin…cand gatesc supa de mazare…cand imi uit rucsacul in tren….cand vreau sa-mi scot servetelele din rucsac la metrou si scot un absorbant pe care sunt gata sa-l deschid…cand mana dreapta trage de mana stanga dimineata si picioarele se cearta ca unu-i mai rapid decat altul (citez)…cand scriu ....ma fac sa rad…

Niciun comentariu: