marți, 23 decembrie 2008

Reloaded

Nu mai am aparat de ceva timp…Am trait insa profunde stari de fotografiat…Asa cum se intampla de multe ori cand apare o lipsa….vrei si n-ai cu ce…vrei si n-ai unde…vrei si n-ai cu cine….versus ai si parca nu vrei…O sa ma folosesc de cuvinte ca dau pe-afara si simt ca raman cumva in urma…Asadar picture that: (fotografiaza asta mama, ca stiu cat navigheziJ) - sare de baie…cada…eu… sticlute peste sticlute….torn si torn….Liluli lalala…M-am spalat pe cap cu gel intim….am turnat bine…Focus pe sticluta…blurry parul meu…si ochii holbati spre sticla…Spala bine si improspateaza…Nuu…am gresit…pentru un volum de invidiat…nu..nu e nici asta…si corpul tau va stii ca il iubesti…ah am gresit iar…pentru ca toata ziua sa fii fresh…probabil….Am devenit cuceritoare…Dincolo de toti nervii adunati pentru ca am turnat ca nebuna dintr-o sticla mica, abia cumparata (c-asa-s eu mai chitra) devenisem o diva…Le stiti pe inaltoagele din reclame care merg cu parul in vant pe strada si dupa care toata lumea intoarce capul …numai ca ele… … se uita fix inainte, eventual pe sus… pana cand apare un sexos…Asadar eu eram inaltoaga….cu un volum de invidiat...tocuri…mers de felina….privire “ucigatoare”….Apare el….intoarce capu…ma priveste din cap pana in picioare…e la costum fara cravata…..sigur…mult prea sigur pe el…se apropie din ce in ce mai mult…imi miroase parul…zambeste…dar surpriza…are dintii negri… … pare crema de pantofi HAHAHHA ….exagerat…taiati….Am iesit din cada dupa ce bineinteles am aplicat in mod corect balsamul….Si n-a fost mai grav decat atunci cand m-am spalat pe dinti cu crèma de ras….n-a fost mai fantezist decat atunci cand am baut cu mare sete apa de la ghiocei….

Niciun comentariu: